2016. június 17., péntek

Dohányzó macskabarátok

  Imádok mindent, ami állatos. Gyakran csak azért olvasok el egy könyvet, mert állatokról szól. Naptárakat is azért veszek, mert állatos fotók vannak benne. Persze ez az internet korában finoman szólva felesleges futamnak tűnik - az is - de mit tehetek, én már csak ilyen maradi dinoszaurusz vagyok, aki macskás képeket vásárol. Aztán amin állatos bármi van, azt is megnézem. A boltokban általában vágtázó emu módjára csörtetek végig - gyűlölök vásárolni. De. Amikor bármi állatos cuccot meglátok, lassítok, és megtekintem. Persze nem veszem meg, de megnézem. Ilyen könnyű engem levenni a lábamról. Aztán megállapítom, hogy mekkora baromság, de azért megnézem. Még mindig, túl a zsenge ifjúságomon. Azt hiszem ezt már nem növöm ki.
   Dohánytermékeket a legritkább esetben szoktam megcsodálni. Azt hiszem azokat nem is azért készítették, hogy gyönyörködjön benne az ember. DE. Egy bájos fekete macskát tettek rá. Ezzel engem meg is fogtak. Imádom ezt a macskát!







2 megjegyzés:

Kavics írta...

Amíg megmarad a gyermek bennünk, addig maradunk egyéniségek. A többi csak felvett/betanult (rossz) szokás. :-)
Hát soha nem add fel! :-)

Palatinus Lili írta...

<3