2016. január 8., péntek

Ezek az oroszok...

   Nemrégiben új érdekességet fedeztem fel a neten. Naptárt kerestem, kicsit böngésztem, hogy milyen is lenne jó. Mert ám kiválasztani a kalendáriumot, amit aztán egész évben nézek, súlyos döntés... Lassan ideje lenne kinőnöm a macskás-lovas naptárok korszakából, de ha egyszer nem megy, na. Ez marad a kis titkolt perverzióm.
   Szóval természetesen macskás naptárokat böngészgettem, amikor egy orosz oldalon igazán megkapó naptárra bukkantam: a hónap modelljei ortodox papok, akik macskákkal pózolnak! Hm.... zseniális ötlet. Nekem sosem jutott volna eszembe. Íme egy kis ízelítő, ha netán Te is a macskanapárak bűvöletében élnél:


   Most, hogy elgondolkoztam ezen a dolgon, nem tudom, miért vonzódom a macskás naptárakhoz. Valami gyerekkori maradvány, amit nem tudok kinőni. Már régebben is tudatosan próbáltam a racionálisabb felemet bevetni, hogy ez hülyeség, de egyszerűen képtelen vagyok megállni, hogy ne lapozzam végig. És ha már végiglapoztam, természetesen akarom is. Ennek ellenére egyetlen macskás naptárt sem rejtegetek otthon, de a késztetés erős. Függőség. Lelki betegség. De könnyebb így, hogy beszélhetek róla :-D

Nincsenek megjegyzések: