2014. június 24., kedd

Állati jó pen drive-ok





















8 megjegyzés:

Kavics írta...

Egyik-másik szerintem katasztrófa... :-) de a rózsaszín nyuszi nagyon jó! Ilyet még vennék is.

Baribori írta...

Hát, az ízléstelenségnek tényleg nincs határa! Kíváncsi lennék, honnan jönnek az ilyen beteg gondolatok :-)

Kavics írta...

Kreatív fejekből.. :-D

Kavics írta...

Hol a "Szépség" bejegyzésed???

Baribori írta...

Ezt csak az állatkák miatt tettem fel, sajnos ez nem mindig vág egybe a "szépséggel" :-(

Kavics írta...

Nem, nem!
A bloglistámon van Tőled egy új bejegyzés, így kezdődik:""Láttam egyszer- mesélte Iszkhomakhosz-, hogy a feleségem alaposan bekente az arcát ólomfehérrel, hogy világosabbnak tűnjék, mint amilyen valójában, meg jó sok pirosítóval, hogy pirosabb legyen az arca, mint természetesen, és még magas talpú cipőt is húzott, hogy magasabbnak lássák. - Mondd csak, asszonyom, fordultam hozzá-, mikor tartanál jobb üzlettársnak, ha pontosan megmutatnám neked, amink van, és nem dicsekednék, eltúlozva gazdagságunkat, de nem is rejtenék el előled semmit, vagy ha félrevezetnélek, és azt állítanám, hogy jóval gazdagabb vagyok, mint valójában? . - Ne is mond"
Viszont ha rákattintok, üres... :-( ezért csak ide tudok Neked írni.
Eltűnt a bejegyzés! Törölted?

Baribori írta...

Ja ez! A tabletemen tároltam az idézetet, csak nem ide akartam feltenni :-) Addig tapogattam, hogy végül a blogra került... De elküldöm szívesen az eredeteit, mert nagyon szép!

Kavics írta...

Sejtem mi az idézet folytatása... :-) de azért küld el légyszi! :-) köszi