2014. április 4., péntek

Kossuth tér, a Seuso kincs

   Végre fényképezőgéppel felszerelve mentem el a Kossuth térre. Összekapcsoltam a kellemest a kellemessel: megtekintettem a frissen hazatért Seuso kincseket. Tényleg, sok rosszat el lehet mondani a magyar vezetésről, meg a helyzetről, de ez, hogy visszavásárolták ezt a kincset, számomra sokat nyom a mérleg pozitív serpenyőjében. Csak álltam és tátott szájjal bámultam. A Parlament önmagában egy káprázatos épület, szerintem csodálatos hely egy ilyen pompás kincs bemutatására. A képek nem lettek igazán jók (azt is mondhatnám, rosszak), de legalább az élmény egy morzsáját meg tudom mutatni:











 







 










4 megjegyzés:

kavics írta...

De örülök, hogy megmutattad!!! Legközelebb, ha hazamegyünk szeretnék rá sort keríteni és megnézni.

Baribori írta...

Remélem a többit is megszerzik, bár tudom, nincs rá kilátás... de azért jó lenne együtt látni őket! Tényleg lenyűgöző volt!

kavics írta...

Jól tudom, hogy a többi Amerikában szétszórtan privát tulajdonban...? Akkor valóban kevés az esély :-(

Baribori írta...

Azt hiszem, igen, de nem tudom biztosan. Azért hátha egyszer lesz egy kiállítás, ahol együtt lesznek a kincsek, a teljes gyűjtemény...