2014. február 6., csütörtök

Játékba hívtak

Játékba hívtak - hívlak én is :-)


Kavics játékba hívott, úgymond kipécézett.
7 dolog, amit még rólam tudni lehet. A lassan két év blogolás alatt azért sokmindent megmutattam magamból, de íme néhány apró részlet az eddig ismeretlen oldalamról!
1. Mindig is imádtam a macskákat. Nyaranta, amikor a falusi nagyinál nyaraltam, azzal kezdtem a szezont, hogy körbejártam a falut és begyűjtöttem a macskákat. Mondanom sem kell, szinte mindenki szívesen adta- volt, aki többet is.
2. Az első irodalmi próbálkozásom egy általam illusztrált macskás magazin volt. Én írtam, rajzoltam hozzá a képeket. Aztán lefénymásoltam, és az ismerőseimet boldogítottam vele.
3.Felnőttként egyszer csak elkapott az ókor- mánia. Azóta gyógyíthatatlan, minden érdekel, ami a témával foglalkozik. Irodalom, képzőművészet, hétköznapi élet, na jó, a politika nem annyira... Annyira belebolondultam, hogy a Trójai Háború kedvenc szereplőjét (mármint az én kedvencem) magamra is tetováltattam. Az örök kötelék.
4. Betegesen irtózom a dísztárgyaktól, nippektől, kacatoktól. Egyrészt sokat is költözünk, másrészt valamiért végtelenül bizarrnak találom, ahogyan az élet felesleges salakjai a polcokra rakódnak. Viszont még a konyhaszekrényben is könyvek vannak...
5. Tavaly jelent meg az első könyvem, ami hatalmas mérföldkő az életemben. Nem kértem érte pénzt, és semmilyen írásomért nem kérek semmit, és az elkövetkezőkért sem fogok, mert nem juttatásért csinálom, hanem mert ha írnom kell, akkor lecsücsülök az árokpartra, és írok :-) Ha ez örömöt okoz valakinek, annak örülök, de nem ebből élek. És nem is szeretnék, mert akkor már nekem nem lenne öröm.
6. Babonás vagyok, hiszek a végzetben.
7. Szeretem a történeteket, mindegy kié, ki meséli, vagy honnan származik a történet. Azt hiszem már minden történetet elmeséltek, csak időről- időre újra meséljük őket, átszabjuk őket a saját életünkre. Ez így van jól, nem érdekel, hogy igaz-e egy történet, vagy sem, hogy úgy volt, vagy sem, magát a történetet szeretem.


A játék szabályai:
1. Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett.
2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
3. Pécézz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.
4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve.
Akikről még nem sokat tudok invitálnék e játékra:

Poggi
Juhizs
Holdkorong
Anta

természetesen ez egy kérés és tiszteletben tartom, ha valaki nem szívesen venne részt benne!

3 megjegyzés:

kavics írta...

Köszönöm :-)
De jó, mennyi mindent elmondtál magadról :-)
Azért az a macskabegyűjtős akció nagyon vicces... :-D gondolom nagymamád mennyire örült Neked!
Érdekelne a tavaly megjelent könyved! Elolvasnám. Elérhető a neten?

Baribori írta...

Nagyim nem rajongott a macskákért, de kénytelen volt elviselni őket- a macskák velem jártak :-D A könyvem a kiadó oldaláról letölthető: www.historiumkiado.eu, a regény pedig a 2013-as megjelenések között lapul, Légy átkozott! címmel. Ingyenesen letölthető egy guszta kis lapozós formátumban :-D

kavics írta...

Köszönöm Baribori, elolvasom! :-)