2014. január 6., hétfő

Nyúlportrék 10.


5 megjegyzés:

kavics írta...

Hát, hogy ez milyen édes fotó...! Egyszer nekem is volt egy nyulam, Kicsi volt a neve (mert olyan kicsike volt) és átmenetileg egy papagálykalitkában lakott.. :-)
üdv.Kavics

Baribori írta...

Hát, az enyém szabad lábon garázdálkodik egész nap! Ha teheted, tarts nyulat, mert nagyon jó társaság ;-) BB.

kavics írta...

Ahogy írtam csak a kezdetben volt a kalitkában, mert ő úgy jött hozzánk, nem volt betervezve. A szomszédságban érdeklődtünk, hogy hiányzik e egy nyuszijuk, mert hozzánk betévedt egy. (kertes házban laktunk)Amíg ki nem derült, hogy mi lesz vele addig meg kellett elégednie a kalitkával. Aztán később kapott saját elkerített, nagy kifutós "lakást". Majd mikor már olyan szelíd volt, hogy a fejét a kezembe hajtotta egy simizésért, akkor már szabadon ugrabugrált a kertben. De ez már rég volt. Most lakásban lakunk és oda nem szertnék egy állatkát sem bezárni, különben lenne nyuszkóm. :-) Kavics

Baribori írta...

Én még sosem vittem ki a szabadba, ő egy többgenerációs szobanyuszi... Mindig azon rettegek, hogy valami baja lesz. Megtámadja egy kutya, vagy egy ragadozó madár felmarkolja (bár nem hiszem, hogy bárki is elbírná)- szóval előre parázok mindnen... Elvileg törpenyúlként vettük, de ma már akkora, mint egy "rendes" nyúl :-) Az Arcimboldo-s címkék alatt minden mennyiségben vannak róla képek :-)

kavics írta...

Te jóóó ég! Most látom, hogy a papagáj szót ly-al írtam, bocsánat!