2014. január 4., szombat

A magyar bucó, az év hala az állatságaim blognak nyilatkozik a sikereiről

   Köszönetet szeretnék mondani, minden rajongómnak, aki rám szavazott, mert hála Nektek, én lettem az Év Hala! Köszönöm a Magyar Haltani Társaságnak is, hogy létrehozta ezt a rangos megmérettetést, és nem utolsó sorban köszönettel tartozom Herman Ottónak, aki felhívta a figyelmeteket kardosnak nevezett, szép testemre. Azt azért nem köszönöm meg neki, hogy „igen jó eledelnek” és a „Balaton partvidékén igazi néptápláléknak” titulált, de sebaj, a 2014-es diadalom elhomályosítja ezt a csekélységet.
   Ha már megragadtam a szólás alkalmát (milyen mulatságos, hogy bár hal létemre szótlan állat vagyok, mégis hozzátok szólhatok), szeretném, ha tudnátok, hogy olyan potentátokat utasítottam magam mögé, mint a sügér és a garda, akik bár kevés szavazattal mögöttem úszhattak a célegyenesbe, mégis én, a magyar bucó arattam osztatlan sikert.
   Még egyszer köszönöm mindenkinek, bár annyira jó néptápláléknak bizonyultam, hogy mára egész kevés családtagommal találkozhattok, noha nemrég még uszonyainkban tartottuk a Duna és a Dnyeszter mellékfolyóinak vízi uralmát. Sebaj barátaim, egyétek kecses testem, amíg megtehetitek!
a magyar bucó személyesen, az év hala

Nincsenek megjegyzések: