2013. augusztus 22., csütörtök

Melegszik a helyzet :-)

   Bár egyáltalán nem vidám téma, de úgy érzem, elengedhetetlen, hogy ne ejtsek szót róla. Egyre melegebb van. A nyarak igenis forróbbak és tovább tartanak. Aki azt mondja, hogy ez nem igaz, homokba dugja a fejét. Napról napra dőlnek meg a melegrekordok. Szóval azt hiszem tényleg ideje szembe nézni azzal, ami történik.
   Nem, épp nem a világvégét várom. Csak az utóbbi hetekben mást sem tettem, csak főttem a saját levemben. És a nyulam is. A degu pedig hevert az oldalán, mint aki épp halni készül. Szar volt nézni, mert már igencsak benne van a korban, nem tudtam nem arra gondolni, hogy meg fog halni. De ahogy lehűlt az idő, mintha kicserélték volna. Rág, szaggat, szaladgál és eszik. Igen, adtam nekik inni, mielőtt bárki is azt feltételezné, hogy nem. De ezzel együtt nehezen viselték a meleget.
   Nem tudtunk kirándulni és izgalmas helyeket felkeresni, csak próbáltuk túlélni az elmúlt napokat (heteket). Nyilván a strandokon meg a vízparton más a helyzet, meg örüljünk-hogy-nyár-van ostoba frázisokat félretéve a többség nem élvezi a nyarat. A kedves trollok most biztos vérben forgó szemekkel röfögik a monitorba, hogy DEIGEN! De van, aki nem. Sokan. Akik nem egy hűtött irodában dolgoznak. Például a postások. Minden tiszteletem az övék. Én tuti már délelőtt elájulnék. Meg a zöldséges srácok a piacon. És akik fizikai munkát végeznek. És azok a pl. szívbetegek, akik ilyenkor igencsak szarul vannak. Akár végzetesen szarul. 
   A bolygónk problémáinak ecsetelését most kihagynám. Szerintem összességében mindenki tisztában van vele.Szóval ez egy kis kirohanás volt az időjárás ellen. Tudom, hogy ez van, meg nem tudok rajta változtatni, de határozottan jól esett egy kicsit dühöngenem :-)


Nincsenek megjegyzések: